Noen søtere??? ;-)

 

Jeg har i de siste dagene vært sammen med to søte små som kom på ferie fra Sverige.
De små søte heter Willam og Saga.
Saga er snart 1 år og med det så feiret vi dagen hennes med kake. 

Måtte selvfølgelig ta bilde av den fine gode kaken, men selvfølgelig var det mange kake-elskere rundt bordet, så det var bare å jobbe hardt for å få tatt et bilde før den forsvant 😉



Jeg er mere glad i sjokoladekake enn bløtkake, men denne kaka.. Den tok KAKA. Kjempe god. Det var bløtkake med jordbær, jordbærsyltetøy og vaniljekrem. Jeg ELSKER vaniljekrem.

      Storebror, William tilbyr Saga en skje. Men neida, hun foretrekker neven sin heller 😉

På detta sätt, William

Når hun spiste så måtte vi bare le. Se så skjønn 🙂

Hun lagde lyder som, “mmmmmm” hele tiden.
Kjekt med kake og ikke minst med bursdag 🙂



Senere på kvelden ble det is og mere krem.
Da var det en med navn Jørgen som måtte benytte seg av sjansen.
Kremtopp sa du??



Jeg ble full av krem, men han fikk igjen. Det ble en kremkrig, men gøy var det 😉

Det var koselig å være sammen med Saga og William igjen. William er 2 år gammel og veldig glad i meg. Han roper, “Andiiii” og løper i mot meg og vil ha klemmer.
Kommer til meg og sier, “muss”. Så da får jeg en nuss på munnen. Hehe, en liten svensk sjarmør 🙂


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg