Livet kan brått ta andre veier. En veldig spennende tid i vente.

 

 

 

Snart er hverdagen tilbake. Det blir utrolig merkelig.

Jeg har hatt ferie og sykemelding i snart 2 mnd. Det høres kanskje ut som luksus, men det har det slettes ikke vært. Jeg har vært igjennom smerter fra en helt annen verden, men selvfølgelig har jeg hatt det fint med tanke på at jeg har fått vært hjemme hos pappa så lenge. Fått mat, pleie og omsorg 🙂



Det er en veldig spennende tid jeg har i vente når det gjelder jobbfronten.

Jeg tror ikke ikke jeg klarer å jobbe 100% fra dag en så jeg håper å få begynne gradvis. Fotsålen oppleves som potetmel og ankelen klikker. Den er jo ikke bruk på en stund så er ikke rart det. Pluss at jeg fikk vite at foten blir mye stivere etter en operasjon. Derfor er jeg nødt til å klemme og trykke påå punkter selv om dagene.


 

 

 

 

 

Slutten av august skal jeg skrive under en kontrakt på daglig leder stillingen. Så skal jeg til Oslo på kurs i slutten av august og noen turer til Oslo i september. Tror også det kan bli en tur til London i oktober, men vet ikke dette helt sikkert.


Det blir intervju, ansettelse av folk og en utrolig lærerik tid fremover. Så gøy å være så ung og i det hele tatt få så mye tillit.


 

 

Er du i en spesiell situasjon selv? Ny jobb eller en ny livsstil?



-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg