Den store venninne dagen ;D

 

Jeg var først med på et jobbintervju på jobb siden vi trenger frisører og lærlinger. Det var mitt intervju nr 2, men mitt første der jeg var med fra starten. Kjempe spennende og gøy så jeg gleder meg til å bli dagligleder 1 September 🙂

Men så skulle jeg endelig møte gode venner jeg har savnet alt for mye.

Jeg møtte min gode venninne, Marte. Jeg hadde med en liten gave til henne. Da jeg så den så tenkte jeg på henne så da kjøpte jeg den da.



Det er en ring. He he, litt utenom det vanlige, men hvorfor ikke 😉
Vi satte oss på en restaurant utendørs, selv om det regnet. Der satt vi med pledd under parasoller og drakk brus. Skikkelig koselig 🙂
Deretter tok jeg turen til en annen venninne der vi jabbet om alt mulig. Lenge siden sist så da blir det mye “shit-prat”. Det kom også enda en venninne til så da satt vi tre jenter me pledd, brownies, boks cola og potetsticks i sofaen og så en jente film. He he, ja vi hadde det kjempe kos 🙂



Kaken er ikke brent, det er bare dårlig lys. Den var farlig god. Hvor mye jeg spiste? Det nevner vi ikke. Det egner seg ikke på “trykk”
 😉


-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg