What a day!


Ja, for en dag. Startet veldig bra med å sitte ute på verandaen i 3 timer, fra kl 09.00 faktisk. Kjempe godt. Jeg så frem til å endelig begynne på jobb igjen.


 

 

 Var spent på å se hvordan listen min så ut da jeg kom på jobb. Joda, den var stappe full den. Var små vont og ekkelt med tanke på foten min, men det gikk helt greit. 5 timer konstant jobbing ble kanskje litt mye å begynne med, så får se om jeg roer ned dagene fremover 🙂 Ikke noe særlig å begynne for fort heller og da bli sykemeldt igjen. Da kan det fort være at jeg må sitte og klipp og alle går ut slik.



DET VAR EN STOR SPØK!!!!



Jeg syklet faktisk til og fra jobb og det gikk kjempe fint. Så det er godt å kan røre litt på seg igjen. Skal starte på treningssenteret også snart tenkte jeg. Trene det jeg kan trene iallefall 🙂

Det vil vell si sykling og styrke på overkropp 🙂

 

 

-Randi Annette-


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg