Dette burde du også gjøre!

 

I dag var det skikkelig vanskelig å komme seg opp for å dra på trening. Det regnet masse og jeg var super trøtt. En unnskyldning, men også fakta.


Da regnet hadde gitt seg, hev jeg meg på sykkelen og trødde av gårde.
Da trente jeg 50 minutters styrke. Jeg hadde vell stort sett IKKE et smil om munnen på grunn av at jeg er ikke i nærheten så sterk som jeg var for 2,5 mnd siden. Men det kommer seg vel, gjør det ikke???

Jeg har kjent så mye på hvor sliten jeg har vært i føttene siden operasjonen i juli. Har gått lengde med bandasje og plaster. Dekket foten med pose når jeg har dusjet. Så jeg var impulsiv og bestilte meg fotpleie rett etter jobb.


Tror du dette var deilig eller??
Rett etter å ha stått og gått masse og bare gå i 20 sekunder og sette seg ned med føttene i et deilig fotbad?

Etter 1 time med en ubeskrivelig deilig opplevelse stakk jeg innom Rema 1000 og kjøpte litt frukt.
Nå kan jeg endelig sette meg ned etter å ha vasket gulvet og ryddet, (kl 21.30). Salat til kvelds i kveld også måtte jeg selvfølgelig lakkere de glade neglene mine på de ny pleiende føttene mine.

UBESKRIVELIG. DU MÅ BARE TA DEG TID TIL DET. OM DU ER EN MANN SÅ BURDE DU OGSÅ GJØRE DET!!!!



Ha en god kveld videre, godtfolk 😉


-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg