Helgen som gikk :-)

I helgen som var hadde jeg fri 😀

Kjempe godt. Da hoppa jeg på en båt og dro over fjorden og besøkte jeg en av mine bedre venninner, Ingrid.


 

 

 

Her er vi sammen i Alanya i 2 fantastiske uker for 2 år siden.


Vi helgen selvsagt på å mimre om da vi var på tur sammen for første gang og IKKE den siste. 

Spise god mat, alt for mye snop og så ja, 4 skrekk/action filmer. 


Jeg mener det er viktig å ta vare på sine venner. Det er så alt for sjelden at man tar seg tid eller rett og slett det å prioritere å besøke vennene sine.


Jeg tror det ligger mye i det at man enten tenker tanken, men gjør ikke noe med det, eller at man ikke kommer på å tenke på det en gang.


Selv er det flere jeg ønsker å ha mere kontakt med enn hva jeg har, men det må jo være gjensidig 😉


Hva gjorde du i helgen som gikk da?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg