Driftskurs for en fersk leder ;-)

Ja, da begynner det å nærme seg svært seriøst dere, eller seriøst har det alltid vært, men nå er det slik at jeg har vært et kurs som går på det å drive en salong i riktig retning og det å forstå gangen i å lykkes selv og lykkes igjennom medarbeiderne mine i salongen.


Få fremgang og vokse.

 

 

Jeg sto opp klokken 04.00 og dro til Oslo. Siden jeg kom frem kl 08.30 så satte jeg meg ned med en kopp kaffe. Det er utrolig fint der det holdes kurs i Oslo.



 

 

Slik ser det da ut i gangen der jeg satt å ventet på at kurset skulle starte. Jeg har vært på dette kurset en gang tidligere, men det er helt nødvendig å delta ofte på slike viktige kurs for å oppnå resultater.

 


Kaffe var heller ikke feil så trøtt og sliten som jeg var. Sov jo bare 3 timer natt til mandag….


Kurset holdt på fra klokken 10-16. Tiden gikk overraskende fort og det var kjempe interessant.


 

For dere som ikke kjenner meg så godt eller ikke i det hele tatt, så ELSKER jeg å fly!! Jeg er super interessert i fly og spesielt jagerfly. Ergo, ting som går fort, er stort og bråker masse 😉
Det vil ikke si at jeg vet stort om fly, men det er veldig kjekt å sitte klistret til vinduet når jeg flyr :-p Drømmen er å sitte på jagerfly. Det kribler skikkelig bare jeg ser bilde av et :-p

 

 

Men for min del ble det å sitte å vente på å gå ombord i Norwegian 😉



Hjemme ventet min godeste Jørgen som hadde dekket bordet meg reker og tilbehør.

Det var prikken over i’en 😉

 


Har du noe erfaring innen leder?
Hvilke tanker gjør du deg når det gjelder å drive en butikk?


Jeg kan nesten ikke vente til september begynner 😉



-Randi Annette-


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg