Sunnere valg enn dette får du kanskje ikke :-)

I går satt jeg å leste igjennom ulike blogger og generelt på nettet for å få litt inspirasjon til mat. Rett og slett sunn mat.

Etter å ha fått nok inspirasjon så noterte jeg meg ned hva jeg likte og hva jeg ville prøve ut.
Da kom jeg frem til hjemmelaget pizza.

Jeg kopierte nesten pizzabunnen fra den bloggen jeg fant den, men gjorde en liten vri. Det var veldig gode tips å få så med min egen vri så blir den mere hjemmelaget 😉

Pizzabunnen består av havregryn, speltmel, egg, vann, salt og bakepulver.


Pizzafyllet ble noe helt annet enn hva JEG ihvertfall bruker til vanlig, men i og med at jeg skulle prøve en sunnere variant så ble det dette:

Pizzasusen laget jeg av: Crem Fraiche, pesto, hvitløk, salt og pepper.



Fyllet:
Purreløk, sopp, spekeskinke, kyllingfillet i strimler, biff i strimler, tomat i skiver, hvitost, rødløk, hvitløk, 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du? 🙂

-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg