Hjemmbakt brød og knekkebrød :)

 

 

Har endelig fått litt tid og energi til å bake litt igjen. Dagene flyger og det gjør jammen meg tiden også 😉


Jeg hadde en kunde her om dagen som pratet om hjemmelagd knekkebrød. Jeg har lest mange oppskrifter på dette, men aldri tatt steget til å prøvd det ut.

Så det gjorde jeg går.


 

En skikkelig søle som jeg deretter smurte utover på stekebrett

 

 

Så var de ferdig stekt

 



Det ble veldig vellykket og smakte utrolig godt 😀


Har du prøvd å lagd knekkebrød?


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg