Jeei, new stuff :-D

 

Da har jeg fått handlet nye pynteputer.


Det var kjekt med 3 for 2, da er ikke jeg vanskelig å be 😉


Samtidig fikk jeg rotet meg til å kjøpe rammer til svennebrevene mine.
Jeg tok mitt første svennebrev i 2008 og det siste i fjor i november. Så det var ikke så stress å få ramme til siste siden det var større opplevelse å ta det første.

Men, jeg har iallefall skaffet to nye rammer til begge brevene nå 🙂



Litt spesiell farge, men jeg likte de kjempe godt. Det viktigste er at de er rammet inn og at de passer resten av stilen på stua 🙂

Hva synes du?


-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg