En liten pizza-vri ;-)

 

Tidligere blogget jeg om denne pizzabunnen:

Pizzabunnen består av havregryn, speltmel, egg, vann, salt og bakepulver.

Med dette pizzafyllet

I dag gjorde jeg en vri. Det ble revet ingefær, strimlet svinekjøtt og faktisk tunfisk.
Jeg prøvde bare tunfisk på 1/3  av pizzan i tilfelle det blir litt merkelig 😉

Jeg har innsett, å det for lengde siden, at det er mye som både ser og virker merkelig, men det utroligste er at det smaker utrolgi godt 🙂
Så nå er jeg veldig spent.

Er du skeptisk til dette eller?


-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg