Litt om min hverdag :-)

Som en ny stilling og mye mere jobbing er det lite tid til å blogge. Det med blogging var noe jeg startet med fordi jeg liker å skrive og er glad i å ta bilder, men på et nivå som tilsier interesse og rett og slett tidsfordriv.

Jeg har fått en del lesere og det er kjempe gøy og bra, så derfor kommer jeg til å fortsette, men det blir dessverre litt mindre enn det var.


I det siste har tiden gått med å jobbe mye lørdager så jeg kan ikke si hvor mye jeg ser frem til å ha fri til helgen som kommer. SLAPPE AV!!


Men, jeg kan bli flinkere til å slappe av når jeg kan, men da er det så mye annet som kommer opp.


Som for eksempel trening, husarbeid og baking av knekkebrød og brød.


Jeg har funnet helt ekstreme gode oppskrifter på sunne brød og knekkebrød.

Jeg er blitt mere fokusert på mat nå siden jeg ikke får trent 4-8 ganger i uken nå på grunn av lite tid. Da er et sunnere kosthold verdt å ha, for meg. Her sitter jeg å drikker en boks pepsi max, så ja, jeg er ikke bare sunn 😉



Er du gira på å dele noe gode mat-tips eller interessert i hvilke oppskrifter jeg bruker så bare si i fra 🙂


Er det noe spesielt dere lurer på når det gjelder hårtips, farger eller produkter så bare si i fra 😉


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg