Tips til god foundation :-)

Det nytter ikke hvor fin lipgloss eller øyenskygge du har, hvis huden din ikke ser bra ut. De fleste jenter synes at foundation er det vanskeligst sminkeproduktet å kjøpe, både når det gjelder hvilken type foundation og hvilken farge den bør ha. 




Mitt tips er å først og fremst tenke på huden. Det er ikke noe vits i å bruke penger på dyr sminke dersom du ikke er nøye med å pleie og rense huden din.


Jeg har en sensitiv hud så jeg er svært nøye med hva jeg bruker av produkter.

Så her kommer mine tips.


Ansiktrensen er fra BIOTHERM som er for tør hud. Den skummer opp når du påfører den i ansiktet når det er skylt med vann på forhånd.


 


Masken er fra CLINIQUE, insstant facial masque. Den bruker jeg 1 gnag i uken. Den er kjempe god på fuktighet men for de som sliter med rynker skal den være god for dette også.





Ansiktskrem er fra CLINIQUE, AGE DEFENSE MOISTURIZE. Finnes for tør/ kombinert hud, nomal og fet hud.



Make- up jeg bruker når det kommer til foundation er CLINIQUE superbalanced make up nr 03 og over den CLINIQUE ALMOST POWDER MAKE UP TEINT POUDRE NATRUEL SPF 15 eller BAREMINERALS ORGINAL MEDIUM



 


Bruker du noe av dette selv?


 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg