En ny vri, men så utrolig godt :D

 

Kjempe sliten etter vare telling, budsjett og kjempe trivelige kunder i 9 timer på jobb var det ikke noe som ga meg lyst til å hverken shoppe eller trene, som var planen.
Ikke hadde jeg forberedt middag heller, utrolig nok.

Så fikk jeg plutselig skikkelig lyst på pannekaker, men med litt dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk trent, gjorde jeg en vri på oppskriften. (Dette var svært impulsivt. Det må jeg bare si).


2 Egg, 3 Dl melk, havremel på feelingen, kanel og kardemomme på feelingen.
Jada. Da var det bare å sette i gang 
Skikkelig spent her. Når man er impulsive i det man står å skal lage mat, så blir det enten kjempe bra eller utenkelig dårlig
Joda, det ser da utmerket ut
Ikke helt vanlig å ha dette på ei pannekake, eller?
Det ble også impulsivt. Hadde tenkt blåbær syltetøy, men det klør i fingrene med å være kreativ og prøve noe nytt.
Det ble veldig godt. Det var litt av den samme opplevelsen jeg fikk da jeg lagde hjemmelagd pizza med hvit pizzabunn.
Kjempe skeptisk de første bitene, men etter hvert, hekta!
Disse pannekakene var overraskende gode. Kanskje litt bedre med noe søtt på som syltetøy, men det var jammen meg ikke verst dette heller 🙂

Jeg har fått en del spørsmål når det gjelder oppskriften på knekkebrødene jeg lager, så jeg skal legge ut oppskriften på det også en dag her:)
Min dessert ble vist en is kald boks pepsi max. Det smakte.

Ha en strålende kveld videre.
Gjerne prøv ut oppskriften på pannekakene og gi meg tilbake melding:)



-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Krusmynte: Ja, det ble vist det 🙂 Litt gøy å ta det som det kommer. Det er kun fantasien som kan stoppe 🙂 Om man ønsker de litt sunnere kan man ha i proteinpulver med nøytral smak eller med vanilije. Har hørt at mange bruker vaniljeprotein i vaffelrøre osv. Men selv har jeg bare Cappuccino proteinpulver, så vet ikke helt om det passer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg