En gammel kampsport, men ny for meg ;-)

Kali. Det er noe jeg har begynt med. Ettersom foten min er helt grusom og forferdelig vond av smerter etter mye jobbing og gåing, kan jeg ikke begynne med Jujitsu enda.

Derfor har jeg begynt på Kali.

Her er det noen bilder av logoen og hvilke leke-våpen/ utstyr vi bruker. Disse er som du ser hentet fra nettet, men jeg har ikke fått til å ta egne bilder, enda.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bildet over her er av Johan. Han er svensk og en utrolig dyktig trener.

Han trener politi og soldater om jeg husker riktig.

Han var jeg på treningsleir med for 2,5 år tilbake.

Der lærte jeg forsvar mot kniv, punkter og hvordan bruke stokker.

Det kan være å forsvare seg med en mobil, paraply, nøkkel osv.

Men utrolig gøy er det, selv om det er mye alvor.

Jeg har lenge vurdert å begynne på Kali, men det var nå som jeg ikke kan trene Jujitsu at jeg ville begynne.


Det er en del slag og spark også så jeg har god erfaring med dette fra før siden jeg har trent Jujtisu nå i 5 år.

Savner Jujitsu, men dette er et plaster på såret for meg.


 

 

Der ligger hun fint nede på bakken. Flotte greier.


 

 




-Randi Annette-

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg