Working hard, harder and hardest.

Såå gøy!!

I dag startet jeg med tidenes herligste treningsøkt.

Varmet opp med Cardio og der etter styrke der jeg gjorde noen øvelser. Benpress, markløft, bakside lår, armhevinger og mage øvelser i slynge og rompe med kettlebells. Herlig!



Har begynt i dag med å skrive ned hva jeg trener og når jeg trener at jeg får en oversikt over dette. 
Skal sette meg opp på PT time der jeg får trent det jeg vil for å oppnå de resultatene jeg ønsker.
Det handler ikke om at jeg skal slanke meg, for det synes jeg ikke er nødvendig. Det er bare greit å vite at jeg gjør det riktig og tenker riktig.

Så tiden vil vise hvor lenge jeg holder dette gående. Blir det for ensformet så går jeg fort lei.

 Time will show 🙂

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg