Fort gjort, gjort fort :-)

 

Ja, jeg er en liten dalmatiner.. Neida, bare trent litt Kali. Det blir blåmerker av dette skjønner du.


Men kjempe gøy var det. Skal sies at den harde styrkeøkta jeg hadde dagen før gjorde vont da jeg trente Kali. Det å bli sparket på utrolige støle lår, ja, du kan tenke deg.

En annen ting som jeg kom på da jeg skulle lage med kveldsmat var at jeg ikke hadde fått fingeren ut til å kjøpe meg en ny boksåpner.
Ja, da tar man det man har. Da snakker jeg selvfølgelig om Girl-Power. Riktig utstyr til riktig tid, ja det er et must.

Ja, jeg vet. Men, er det et nødstilfelle så er det et nødstilfelle.


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg