Nytt interiør i mitt hjem :-)

FØR


 

ETTER


 

Sommeren er over og nå er jeg klar for en annen stil.

 

 

 

 

 

Bestilte gardiner og klarte å trykke på feil lengde.

Derfor måtte jeg be om hjelp så da meldte min gode venn, Hilde seg.

Hun la opp gardinene for meg og jeg spurte pent om hun kunna lage en løper til meg.

Det ble igjen, mere stoff til overs som hun sendte tilbake til meg, så da la jeg den som en løper på skjenken.

 

 

 

 

Putene kjøpte jeg for en stund siden på Princess.

 

 

Litt annet enn jeg har hatt tidligere, men det er jo det som er så gøy med nytt interiør også.

 

 

 

 

 

Hva synes du?


-Randi Annette-


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg