En ganske så grei kebaboppskrift :-)

 

Da har jeg hatt min PT-time. Det gikk som forventet, det ble blodslit.
Å det elsket jeg. Fikk vite hva som skulle til for å oppnå mine mål.
Målet mitt er å blir like sterk og stram i fisken som jeg var før operasjonen av foten. Så det er ikke noe kjære mor her.
Kostholdet teller ca 70% av det å oppnå resultater.


Her er mitt fruktfat. Kjekt å la frukt stå frem å friste enn all den sjokoladen jeg var “dum” nok til å kjøpe på Tax-free.




Før treningen inntok jeg kaffe med litt protein, med smak av Cappuccino.



Til middag ble det noe godt, men litt sunt også. Det er tøft å begynne på med riktig kost og hard trening etter ferie. Men dette må altså prøves om du har lyst på noe godt, med litt god samvittighet.


En sunnere kebab

Du trenger:
1 Pk Kebab- brød (kjøpes på Rema 1000)
1 Liten boks mais
1 Rød paprika
1 Pk Cherrytomater
1 Salathode (Hvilken salat du måtte like, eller for eks ruccola)
2 Stk sjampinjong i skiver (jeg valgte å steke de i pannen først)
Grønn pesto etter ønske
1 Stk kyllingfillet (tilsvarer ca 180g)

Slik gjør du:
Skjær paprika og salat og ha i en bolle og hell i mais og cherrytomatene.
Skjær opp kyllingfillet i biter og stek med litt olje og ha i den oppskjærte sjampinjongen de siste 5 minuttene av steketiden.
Pass på at kyllingen blir godt gjennomstekt.

Kebabbrødene skal ikke varmes, så når dette er ferdig, tar du deg et kebabbrød og har på det du måtte ønske og topper det hele med pesto. Måtte dette nytes.

Det er sukker og hvetemel i brødene, men det er lov til å kose seg dere.

-Randi Annette-


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg