Lei den kjedelige og tørre brødskiven? Sjekk ut dette.

 

Om du er som meg, vet jeg ikke.
Men jeg er en som elsker mat og det innebærer både å lage og ikke minst, spise god mat.

Jeg har også en jobb som krever mye så det er ikke bare å sette seg ned å spise når man måtte ønske det. Da fikk jeg lyst til å prøve dette.

Her har jeg blandet ulike frø med deilige jordbær
Med vaniljekesam ble det utrolig godt
Dette funker like greit som hjemme til frokost som lunsj på jobben

Her har jeg en boks med ferdig blanding som jeg har på jobb

Ingredienser:
Solsikkekjerner
Gresskarkjerner
Mandler
Havregryn
Sesamfrø
(Kan også ha i tørket fersken)
Jordbær
Halv boks Vaniljekesam

Slik gjør du det enkelt og greit:
Bland alt sammen rett i vaniljekesam boksen eller i ei skål.
Nyt.

-Randi Annette-
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg