Deilig salat med jordbær

Dagens middag, lasagne med jordbærsalat.

Ja, faktisk så hadde jeg i det jeg hadde i kjøleskapet som jeg kunne ha i en salat. Selv har jeg aldri hatt jordbær i salat før, men tok sjansen.


Lasagne og salat. Det er godt det.

Vet det ikke ser så flott ut på tallerkenen, men jeg klarte å velte den første porsjonen rett i gulvet, så ja. Slik ble det.



Ingredienser i min sunne og friske salat:

Salat (velg den du liker best)

1 Stk Tomat

1/2 agurk

1 Liten boks mais

1/2 Glass med fetaost (hell også 2-3 SS med olje i salaten)

5-6 Stk store jordbær

1/2 Paprika


Slik gjør du:

Skjær opp alt og hell det i en bolle. Oljen fra fetaosten har du i på slutten og rører rundt.

Nyt


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg