Helg med en kjent blogger i salong, mat og mye digg.

 

Da var helgen kommet og jeg var klar for jobb.

 

 

Da var jeg klar for jobb og der var det Nora, som mest kjent som bloggeren fitnessnora, som skulle ordne håret sitt.

Der ble det straks et sunnere og penere hår. Kjempe gøy å ha henne i salongen.

 


 

 

Bildene er selvsagt noe jeg har fra hennes blogg, siden farge og mobil er en dårlig deal.

 

 

Så ble det helg for meg og da var neste stopp, Steinkjer.

Der var vi på besøk hos farmoren til samboeren min. Kjempe koselig. Jevnt over er jeg flink med kosthold og trening, men nå har jeg hanglet over 1 uke så har ikke fått trent siden jeg hadde en nær døden opplevelse med en hard cardio økt for en ukes tid siden.

Så er det også litt ekkelt å takke nei til godsaker fra en så snill og kjær dame. Så da ble helgen en real kose helg med noe ekstra godsaker.

Man må jo kose seg når man er på tur.

 

 

 

 

 

En times gåtur skadet ikke. Det var et utrolig flott vær med sol og hyggelige omgivelser.

 

 

Denne følte jeg meg svært truffet av, for jeg var virkelig stappe mett av smultringer, kaffe og annet godt.

 

 

Vell hjem kom vi tidlig på dagen i dag og da var det bare å kaste seg over maten. Da var det å tenke kjapt og få til litt mat.

 

 

 

En deilig pizza meg masse digg på.

Frisk salat var absolutt på sin plass.


Hvordan har helgen din vært? Helgen min var perfekt. Kjempe godt å slippe å lage middag og bare få det servert.

Kvelden kaller om ikke så alt for lenge her. I morgen, kjempe tidlig skal jeg opp for å reise til Oslo. Der er det et møte jeg skal på som jeg gleder meg kjempe masse til.
Elsker virkelig jobben min.
Ha en fin kveld og nyt siste timene av helgen 🙂
-Randi Annette-

 

 

5 kommentarer
    1. Hvis jeg skal farge håret ønsker jeg meg den fargen 🙂 finnes det en fargekode? Bor på østlandet, så litt langt å dra til deg for å få det gjort ))

    2. Beate: Neida, bare å sette deg på flye det Beate 😉 Neida. Det som er greia når det gjelder farge generelt er at en farge vil ikke bli lik på ditt hår og mitt. Kommer an på utgangspunkt:-) Men det er brukt Wella sin farge. 5/73 i bunn. Lengdene ligger ca på 6/7 6/0 ca 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg