Vi jenter har aldri et festantrekk til helga som kommer. Kjenner du deg igjen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her ser dere det “lille” jeg har av dilldall. Enda har jeg litt til og enda litt mer. Det blir mest brukt på sommers tid, for da er det litt gøy med litt blomster eller små søte sløyfer i håret.


Men snart er det jo julebord også. Da kan man kanskje bruke litt sort, sølv eller rosa. Kommer litt an på antrekket selvfølgelig.


 

 

 

 

 

 

 

Det som jeg har merket meg som frisør er at det ikke funker å ha armbånd av stål. Det som er det store minuset med det er spesielt når man legger folie eller vasket håret til kundene.

Da slår armbåndene mot hverandre og det er konstant bråk. 

Den såkalte klirre lyden er ubeskrivelig plagsom.


Ligger i vasken og skal nyte den spa opplevelsen som er 99% av det kundene ser frem til hos frisøren. Å ligge der å bare irritere seg over den fæle lyden. Kanskje en oppvekker for deg som frisør? 😉


Neida, men det er iallefall noe jeg selv har lagt merke til når jeg har fått en hårvask i salongen.


Uansett, hvis du ble i tvil på om du har de perfekte øredobbene eller  pynten til håret som hadde satt hele antrekket ditt på plass til helgen eller julebordet som er rett rundt hjørne, ta en titt der du har ditt dilldall, så kanskje du blir like overrasket som meg 🙂


-Randi Annette-


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg