Litt av ei jålejente

Ja, nå nærmer det seg julebord og bursdag for meg, med stormskritt.

Her om dagen var jeg med ei veldig god venninne av meg og så litt i butikker. Da kom vi over noe løsevipper og neglelakk som jeg kjøpte for å teste ut.


 

 



Neglelakken har jeg hørt om og sett resultater av på venninner og folk generelt, så da tenkte jeg at nå måtte jeg teste det ut selv.


                                             Litt lakk


 

 

Magneten over neglen

 

 

 

 

 

 

Ja, jeg vet dette ikke er samme finger, men lakken tørket da jeg tok bildet og ble ikke noe særlig resultat, så jeg tok bilde av en annen finger.


 

Ok, her er mitt personlige tips når det kommer til den såkalte, <magnetic nails>, er du ikke tålmodig eller har dårlig tid når du holder på med å lakkere neglene, IKKE gjør det.

Her sitter jeg da for eksempel, blogger, lakker neglene, bruker magneten litt mindre enn 15 sekunder, drikker te og knipser bilder.

Å her kommer resultatet. Lover at det skal bli bedre neste gang.


 

 

 



Hva synes du? Har du testet dette?

Se hvor naturlig mitt klips extensions ser ut da 🙂

Bildet som er nederst av meg viser ikke så godt hvordan det er til vanlig, men lengden er bare 4 cm lengre enn mitt eget, ca. 

Men det er tykkere og føles kjempe godt ut.


 


Her ser dere mere av utvalget vi har på salongen jeg driver 🙂


 

-Randi Annette-


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg