Er du god til det du holder på med og gir noen ganger det lille ekstra? Det kan lønne seg.

Her om dagen da jeg var på jobb og hadde gjort klart alt for å ta oppgjøret, kommer det en kunde inn i salongen som gjerne skulle klippet håret. 

Jeg sa at det er kun 10 minutter til vi stenger, men jeg kan være grei å klippe deg like vell, sa jeg. 


Han ble utrolig glad og takket for god service og påpekte at det smakte med en kopp kaffe.

Vi kom innpå tema som musikk.



 

Når jeg straks var ferdig med å klippe, spurte han meg om jeg kunne tenke meg å få en billett til <luftforsvaret fest konsert> siden jeg var så snill og ga så stor service. Jeg viste ikke hva det gikk ut på, men siden jeg viste at jeg ikke hadde noe planer for dagen etter, så takket jeg gledelig ja.

Å det beste av alt, jeg fikk to billetter at jeg kunne dele kvelden sammen med.


 

 


 

Det som var så gøy med dette var at jeg aldri har kommet på å gjort dette selv. Så dette ga mersmak. Greit nok at jeg ikke hører på klassisk musikk, men min bestefar er en pensjonert kjendis innen klassisk musikk, så jeg fikk tenkt masse på den spreke 93 åringen også.


Han som hadde stand up show var jo selveste <knerten>, eller Åsleik Engmark som han egentlig heter.


 Han var skikkelig flink.

 

 

Var du der? Eller har du vært på dette før? Det anbefales. Ikke vær skeptisk til nye ting. Det er når du forventer minst at du blir mest overrasket.


-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg