Meg i det kreative hjørnet. Kanskje inspirasjon for julebordet du skal på?

 

 

Jeg tenkte først å lakkere neglene enkelt og greit, blå.


Men så ble det en hvit prikk..

 

 

To prikker…

 

 

Så ble jeg litt vell kreativ. Om det ble bra eller ikke får du bedømme, men jeg synes det ble litt stilig.

 

 

 

 

 

Rotet til lakken litt for å gjøre den litt mer spennende.

Skader vell ikke å være litt ekstra kreativ?!

🙂


Snart er det julebord.

Kanskje det blir slike røde negler, eller noe annet?

Det vil tiden vise 🙂


-Randi Annette-


2 kommentarer
    1. littmat: Blå lakk først , så hvit negllakk to plasser på negelen. Deretter rotet jeg det til med en tannpirker. Så det er vanlig lakk, bare med kreativitet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg