Snart skjer det dere :))

Jeg elsker bursdagen min. Masse folk som sender en hilsen, mange klemmer å få og en fin unskyldning for å samle sine beste venner 🙂

 

Nå er det mange timene igjen. Jeg er spent på hva morgeb dagen bringer. Kanskje har jeg gjort meg fortjent til en bursdagskake også 🙂

 

Planen er i allefall å jobbe fra 09-17 og mere vet jeg ikke.

Det er greit å være det man synes det er stas å bli ett år eldre. Kanskje når jeg fhller 25 eller kanskje 29 år er noe værre. Snart 30 år, skrekk og gru.Men, jeg for min del blir jo BARE 24 😉    Helgen som kommer blir det feiring. Gleder meg.

 

22.11.88

For en genial og enkel dato å huske.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg