En enkel hårfrisyre på 1,2 3

Her om dagen hadde jeg det svært travelt, men ville like vell se ut som folk da jeg skulle på jobb.

Jeg kan gå ennå dypere inn ved å vise steg for steg bilder på ulike frisyrer, fletter eller muligheter for å pynte med noen enkle hårnåler eller sløyfer.

Jeg liker frisyrer der jeg kan ha muligheten til å ha håret løst, men samt oppsatt. Her er håret mitt så og si ikke oppsatt, men samtidig ikke rett ned og kjedelig.

 

 

Her har jeg tuppert håret på krona og tatt håret foran øret og festet bak i spenner. Så festet jeg en sommerfugl med spenne på for å skjule disse.

Det eneste du trenger er en kam, naturbørste, to spenner og noe å pynte med for å skjule spennene.

Enkelt og greit. Det er også fullt mulig å krølle lengdene eller å slette det helt glatt.

 

 

Det som er fint med å ha håret helt oppsatt eller at man legger det foran, er at man kan ha en topp med litt åpen rygg. Det synes jeg er fint.

Det er ikke sommer akkurat nå, men den dagen var det tross alt 17 varmegrader ute. I november. Det er litt merkelig.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg