For en fantastisk dag ;-)

22 November som da var min bursdag, gikk jeg til bussen med denne utsikten. Utrolig nydelig. Kjempe fine farger, en lun temperatur og frisk god luft.

En herlig start på dagen.

 

Kom på jobb og fikk protensjokoladekake. Det var godt og mektig.

En kunde av meg som husket bursdagen min, ga meg denne. Utrolig fint av henne å huske meg og gi meg denne. Jeg ble kjempe glad.

 

 

Denne store fine kokeboken var en del av den gaven jeg fikk av min bedre halvdel. Jeg ser på mye programmer av han og det gjør meg kjempe inspirert.

Jeg elsker å lage mat. Helstrøm er en godkar. Flink og ærlig. 

Bursdagsjenta har eget glass for anledningen. Det må være såpass.

 

Litt alvorig i blikket der, men det er for at dere skal overse rotet bak meg. Måtte legg frem jakken jeg skulle ha på meg ute.

Greit med slike unnskyldninger 😉

 

Ha en flott dag folkens

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg