Vekttap som bare det KUN 1 mnd!

Jeg har gått ned 2 kg nå. Det er ikke målet mitt, men 2 kg har jeg tatt av på 1 mnd.

Jeg har fokusert mere på rett mat og trening. Samt tok jeg bilder av meg 29 oktober og tok igjen bilder i dag ( så og si en mnd etter), men selv så jeg ikke store forskjellen på bildene.

Hadde jeg hatt mere fett på kroppen hadde det sikkert vistes bedre, men muskelne er bare litt mere synlige nå enn for en mnd siden.

 

Det er greit med bilder for å se endringene. Det er jo en slags motivajson det også.

 

Jeg kommer ikke til å legge ut bildene  Sier ikke det er feil at folk legger ut bilder, for det er jo greit å vise leserne fremgangen med bilder også.

Det er jo en kjempe motivasjon for leserne og den som blogger også.

 

Men , kanskje en annen gang 🙂

 

Har prøvd meg på et annet treningsprogram i tillegg til det jeg kjører nå, men skal begynne med det fullt og helt  fra januar av.

Nå er fokuset å få i meg nok mat. Synes det er vanskelig å spise mye. Det kan være fordi jeg fort blir ganke matlei også.

Så det er greit å ha interesse for matlaging, at jeg får prøvd ut litt.

Det er faktisk like vanskelig å legge på seg som å legge av seg. Rett innstilling og ikke slurve, det er det som gjelder.

Det å si at man har slike gener og slikt blir for enkelt. Ikke for å støte noen, men jeg kjenner flere som har sagt dette, men så tatt seg i det å trene og få hjelp til veiledning.

 

I morgen kommer det foresten  en FANTaSTISK digg oppskrift på kyllingfillet. Jeg har ikke prøvd det før, bare fikk en ide, så det var gøy.

Smakte godt.

For jeg vet det er mange der ute som blir litt små lei av den kyllingen noen ganger.

 

Ha en fin kveld da dere, å ikke gå glipp av innlegget i morgen der jeg skriver om oppskriften på den BESTE kyllingfilleten.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg