Mye trening, men alt med måte.

Her er et treningsprogram jeg prøvde meg på og lurer på hvor skaden har skjedd her.

 

Nedtrekk: 35 kg, 10 X 3

Dips: 10 X 3

Benkpess: 20 kg 10 X 3

Skuldre: 6kg 10 X 3

Push-ups: 10 X 3

Bulgarsk utfall: 8 kg manualer, 10 X 3

Skrå mage med 10 kg vektskive: 10 X 3 (hver side)

Mage i slynge: 10 X 3

Hip-Thrust: 10 X 3

 

Ja, jeg har en ekstrem stølhet eller noe.

Jeg har trent det over i en mnd nå, sett bort i fra Hiptrust som jeg gjorde bare for å prøve det.

Jeg har gjort den øvelsen før, men ALDRI kjent noe slikt etter det. Merkelig. Det er vont å snu  seg når jeg ligger, får ikke til å bøye meg uten at ryggen nesten “knekker” sammen.

 

Ubeskrivelig vont. Det kjennes ut som en blanding av en forferdelig stølhet og at jeg har fått skikkelig juling.

Mulig noen av øvelsene ble gjort litt feil uten at jeg merket det. Øvelsene blir jo ikke 100% når man kjører seg skikkelig.

 

Håper på at det går over snart.

 

Skal uansett nyte frihelga mi og se om jeg får gjort unna de siste julegavene. Har igjen bare 2-3 stk nå 🙂

 

Jeg kan nesten ikke vente til jeg skal starte på med jujitsu igjen. Nå begynner foten å bli seg selv igjen 🙂

Det blir mye blod, svette og tårer. Kan nesten ikke vente 😉

Her er knoklene etter treningsleir i Frankrike. Det svei, for å si det slik.

 

God 1 desember da dere 🙂

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg