Slik er mitt hjem nå, med masse julestemning :-)

 

 

Nissekjerringa fant lua si 😉

 

 

 

 

 

 

Bedre sent enn aldri. Disse var på 50% avslag nå. Ikke et MUST å må ha dette klart til 1 desember når man sparer penger på det. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt på å ha adventlys i år, men siden de var så billige, så slo jeg til.

 

Har du fått pyntet til jul? Jeg hører at det er noen som velger å gjøre dette lille julaften, men jeg synes at desember går så fort, så det er godt og koselig å få litt stemning av å pynte litt.

Hvert år har jeg brukt å bakt <de 7 sortene>, men i år blir det kanskje en ting eller ingen. Får se.

 

Kanksje du har allerede startet med julebaksten også? 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg