SHOPPING! Jeg sa, SHOPPING!!

Har man fri så har man fri. Jeg møtte først en veldig god venninne av meg og tok en kaffe og så snill som hun var så fikk jeg en forsinket bursdagsgave.

Å ikke nok med det, jeg fikk noe jeg har lett meg grønn etter.

Forbokstavene til min kjære og meg.

 

Så etter en times tid, tok jeg turen til et annet sted, der det ble sushi-date med søsteren til min bedre halvdel.

Der var det buffet, det kunne ikke blitt bedre. Det er fort å spise litt for mye, men sushi er jo så utrlig godt.

 

 

 

 

 

Så dro jeg på shopping. Det var gøy det. Ingen planer, ingen tidspress, kun avslapping.

jeg liker vanligvis ikke å shoppe, men det er fordi at jeg ikke liker å ha et tidspress. Da blir hele greia til noe som stresser meg, å ikke noe gøy.

 

Så her fikk jeg handla litt. 2 timer shopping. Nice.

 

Aldri i mitt liv prøvd så mye sko. Men når jeg har operert foten så er det mye å ta hensyn til der.

Jeg ville ha en sko som hadde hæl, som var foret, holdt på varmen og tålte slaps.

Ikke så kresen, eller?

 

Hater nemlig å fryse, så da er det et must at de holder meg varm på føttene.

10-12 par med sko prøvde jeg. Det var for å finne en sko som passet godt og ikke presset for mye der jeg har operert. med såler blir de jo litt trangere, så ja. Jeg brukte noen minutter der.

Det ble den brune øverst til høyre, bare i sort. Sort går til det meste. Jeg kjøpte såler og sort lisse til skoene. Finere det enn gule. Da kan  jeg bruke de til mere pyntet antrekk også. Det er i såfall planen.

 

Mye dill-dall og fornuftige ting. Gleder meg til å trene at jeg får brukt den nye trenings-shorta mi. Den var god og behagelig å ha på 🙂

 

Jeg ble jo ferdig med julegavene i oktober da jeg var i Riga, så jeg kan bare slappe av.

Bruker alltid å være ferdig med julegavene i oktober, men pakker de inn i desember. Det er litt med den julestemninga det også.

 

Er du kommet i gang med gavene? Eller shopper du kun til deg selv du også?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. LINDA JOHNSEN: Ikke sant?! 🙂 Det er noe med det å få seg nye ting. Følte meg som ei dronning på trening i dag me knall rosa shorte. Ha ha. NEida, men følte meg fresh i rosa 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg