FOR EN SKJØNNHETS DAG! FØLTE MEG SOM EN PRINSESSE! SE SÅ FIN JEG BLE :-D

For en dag. Jeg hadde helt fri, å hadde lagt de perfekte planene. Sto opp å gjorde unna litt husarbeid, så fikk jeg besøk av ei veldig god venninne av meg, Tonje. Hun hadde med forsinket bursdagsgave til meg. Hun er så super snill. Dette kunne jo ikke passet meg bedre.

 

Deretter gikk turen til trening. Der ble det som alltid, en skikkelig slitsom styrkeøkt. Mye bannskap inne i hodet, men jeg fullførte og var fornøyd med det.

 

Så dro jeg på jobb, ja, på selve fri dagen dere. Men nå er det mye før jul, så da må jeg gripe sjansen. Så da fikk jeg farget håret og brynene mine.

Det må nevnes at fargen i lengdene måtte jeg farge selv siden de andre var opptatt med kunder. Jeg kunne fått farget lengdene litt jevnere, men fargen jeg hadde i , var bare en som skulle friske opp, så da var det ikke så farlig for min del.

 

 

 

 

Jeg vet, jeg ser super fin ut. hehe, men, det er slik sannheten er dere. Man ser ikke ut med farge i håret. 

 

Ble veldig fin farge synes jeg. Mye glans, å det passer perfekt i den mørke desember tiden.

 

 

Så var det venninne kos med to tidligere kollega. Kjempe kos. Gløgg og småprat.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ble jeg ikke fin? Det var første gangen jeg har gjort dette, å ble strålende godt fornøyd 🙂

Jeg tok desverre ikke før bilder, men kan legge ved et der drere ser hvordan lengde de bruker å være. Slik som lillefingeren på bildet over, den neglen er min naturlige. Så jeg har lange negler selv, men ikke på alle. Så det var gøy å få ordnet håret og neglene før helgen. Julebord igjen, da må man være fin vettu.

Her ser dere negler som jeg lagde på meg selv, med kun lakk. Så de er ikke så veldig korte, men nå er de jo litt sterkere.

Siden jeg jobber som frisør, så er hendene mine mye i vann. Så da knekker de fortere.

 

men ha en fin dag da dere 🙂

 

Hva synes du om min dag? Frister det å ha en lik dag selv nå før jul?

Planlegg og gjør det samme du også 🙂

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg