Nytt potein pulver og en ny shake :-)

 

Det er alltid gøy med nye ting. Her om dagen kjøpte jeg med en ny shaker og nytt sjokoladeprotein. Det er greit som et mellom måltid eller for å ta etter treningen.

Jeg er svært skeptisk til nye potein siden jeg er ganske kresen på smak. Det må ikke smake plast eller kunstiig. Skal det smake sjokolade så skal det smake sjokolade. 

Denne var ikke den verste, men ikke den aller beste jeg har prøvd heller, men det er snakk om ca 3 DL vann den skal blandes ut med, så da går det greit. Samtidig så bruker jeg det kun etter trening, eller inni mellom på travle dager, midt på dagen for å få litt metthetsfølelse. Fungerer kjempe fint for meg 🙂

 

Snart kommer det en oppskrift på mine protein barer også. De ble gode 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg