Nå er det jul og jeg har startet med gaveåpningen :-)

Ja, jeg har faktisk åpnet noen gaver fordi jeg skal til min søster å feire julaften og være der noen dager. Så da ble det til at jeg åpnet noen gaver i dag tidlig.

Men skal vise dere hvor fint jeg ordnet til pappan min kom på besøk lillejulaften.

 

 

 

 

Var det ikke koselig?

Jeg serverte risengrynsgrøt med mandel  ( som pappa fikk) og spekemat. Skikkelig koselig.

 

Dagen i dag startet med jobb. Litt kontorarbeid før jeg åpnet noen gaver så jeg skulle slippe å drasse med så mye. Det ble faktisk 4 poser med gaver, så det var mer enn nok å ta med seg.

 

 

 

 

 

 

 

Om noen av dere ser at jeg har åpnet gaver jeg har fått av dere, så ikke bli sur fordi jeg har åpnet di allerede, men det måtte bli slik i år 🙂

 

Enda skal det vist komme flere pakker under her, så det blir flere. Det er gøy med masse pakker. Julestemning.

 

Nå er det tegnefilm på tv og snart blir det ribbe til middag.

Hva spiser du på julaften?

Går det i lavkrabo eller sunn mat? Julaften er bare en gang i året, så håper dere koser dere og ikke fokuserer for mye på hva dere spsier 😉

Man lever bare en gang 😉

 

GOD JUL!

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg