Slik var min julaften. Den beste noen sinne?!

Min jul har vært stort sett hjemme med kun pappa. I år ble den feiret i Trondheim med pappa, storesøster og hennes samboer.

 

 

 

 

Her er noen bilder som min søster har rammet inn av oss. Det var koselig å se.

 

Etter å ha sett på tv, drukket kaffe og smakt litt på julebaksten, var det omsider tid for litt middag. Jeg mener julemiddag, nemlig ribbe.

Mange der ute spiste sikkert pinnekjøtt denne dagen, men det er ikke vi vant med. Men jeg synes pinnekjøtt er godt, men for at julefølelsen skal komme, må jeg ha et lite stykke ribbe.

 

 

 

Så var det pakkene. Der hadde min kjære gjort det veldig koselig. Han hadde skrevet en spesiell rekkefølge. Bare det gjorde selve pakkeåpningen gøy og spennende.

Så jeg åpnet  pakke nr 1 først, så noen andre gaver, så nr 2 og igjen andre gaver og helt til slutt, gave nr 3. 

 

Her ser dere bilder underveis, som min søster absolutt ville ta. Så hvorfor ikke.

 

Først et koselig kort og så fikk jeg et flakslodd.

 

Men jeg vant ingenting. Morsomt var det uansett.

 

Så nr 2.

 

 

Jeei, surmunn. jeg elsker de gule surmunnene. De er alltid med i en ekstra stor mengde når jeg kjøper meg smågodt.

 

Nr 3.

Super fornøyd. Stavmikser med litt ekstra. Jeg fikk det av pappa også, så nå har jeg to stk. Så får se hva jeg gjør. Esken ble litt revet opp, så får ikke byttet. Så det er litt synd.

 

Jeg fikk også mye annet fint. Fikk dusjsåpe, parfyme, penger, vin, snop, stavmikser(e), oppskriftsbøker, pynteting, “Regines bok”, servietter, veske, veggklokke,øredobber, ring, vannflaske… Ja, mere også, Men har ikke alt her, å det er mere, men klarer ikke å komme på alt nå.

 

Fikk du mye fint til jul? Fin stemning og kos med familien? Det håper jeg du hadde.

 

Jeg hadde min aller beste julefeiring. Jeg er kjempe fornøyd. Endelig fikk jeg den julen jeg har lengtet etter.

 

En gledelig jul uten å være trist, men kun glad og fornøyd.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin jul 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg