Å som jeg har kost meg, på selveste juledagen!

Etter frokosten ble det en trimtur på hele 45 minutter. Jeg små jogget litt fra stolpe til stolpe. Veldig friskt og et utrolig flott vær.

 

I det hvite huset har jeg tilbringt min jul i år, Kjempe koselig.

 

 

 

Så var det tid for middag. Det ble noe utradisjonelt, men hvorfor ikke. Laks med mandelpotet.

Jeg stilte selvsagt med hjemmelagd Tzatziki og agurksalat med eddikk.

Jeg har blogget om oppskriftene på dette tidligere. Men om dere ønsker det igjen eller vil ha den, må dere bare spørre.

 

Så ble vi bedt bort på besøk hos min onkel og tante med familie.

Da ble det en enkel frisyre, nemlig hestehale.

 

 

 

Etter å ha spist enda mere julemiddag, dessert og drukket nok kaffe og julebrus, ble det å prøve ut en julegave en av de fikk. Nemlig cupcakes-maker.

 

Oppskriften kommer lenger ned i dette innelgget.

 

 

 

 

 

 

 

Se så flinke vi var. De som pyntet så fint da, skal ikke ta det i fra dem.

 

Her er oppskriften.

Så ble det noen bilder. De fikk seg kamera til jul, så da ble det tatt litt bilder.

 

 

Å som jeg har koset meg i dag. Skikkelig skjønne jenter dette. 

Møtte også en søt baby på snart 3 mnd. Å hjertet mitt smeltet. Fikk holdt han masse og det var så utrolig flott å kjenne den gode varmen og babyhuden. Utrolig skjønn.

 

Håper dere har hatt en flott jul så langt.

 

Julehilsen fra meg til dere.

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg