Lisa Stokke, eller Martha …eller hva mener du?

h

 

 

 

De sier jeg er veldig lik denne dama. Lisa Stokke.

 

Også har jeg hørt at jeg ligner Martha. Ikke tror jeg på engler og ikke er jeg kongelig. Jeg er mørk i håret og har pannelugg. Det er nok det eneste. Eller hva mener du?

 

 

Lise Stokke er jo mye penere enn meg, men om jeg er lik henne så er jo det kanskje bra. For da blir jeg kanskje så pen som hun da jeg blir voksen 😉

 

Synes du at jeg er lik henne?

 

Mulig det er bare hårefrisyren. Ikke vet jeg 🙂

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Jeg vet det står Lisa og Lise i dette innlegget, men blogg.no lar meg ikke endre. Så vet dere det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg