Endelig, nå er jeg tilbake!

Da mine lesere, er jeg tilbake. Nå er det snart to uker siden jeg blogget. Det er kun en grunn, å det er INFLENSA.

Har ligget med influensa, luftveisinfeksjon og virus. Er ikke 100% enda, men i dag orker jeg å se på tv og ikke minst, skrive litt til dere.

 

De fleste av dere har sikkert noen nyttårsforsett?

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har det, for å si det sånn. Da har jeg bare ligget her å vært super deppa over å ikke komme i gang før midten av januar.

Mitt mål som jeg velger å ikke kalle for et nyttårsforsett, det må være å fortsette der jeg slapp før jeg ble syk.

 

Spise riktig, men samtidig unne meg å kose meg med det jeg måtte ønske, når jeg måtte ønske det. 

Trene alltid harde styrke økter og fullfør plan.

Å jo nå kom jeg på hva jeg sa før jul. Jeg skulle trene mere cardio i form av tredemølle. Jeg som HATER å løpe. Det finnes ikke noe som kan beskrive hvor lite jeg liker å løpe.

Jeg skal kjøre harde økter med styrke å få inn litt cardio ved den måten også, tenker jeg.

 

Hvordan ligger du an i dine mål? Jeg antar det dreier seg om kosthold og trening?

Røyk eller noe med helse, det er i såfall veldig vanlig å ha mål for det nye året.

 

Legger ved et bilde av meg som ble tatt på nyttårsaften da jeg lå å var svært dårlig. Jeg slet med å puste fordi halsen var slimete og tør. Høy feber, jeg frøs og alt var rett og slett bare dritt.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg