Å nå drar jeg til LONDON!

Ja, som dere ser skal jeg reise til London. Nå er klokka snart 05.00, å jeg er klar for tur.

Jeg skal dit i forbindelse med jobb siden vi har et samarbeid med salonger der og skal bli kurset og ta med “det siste” tilbake til Norge.

Mye nytt å lære, nye inntrykk, flotte folk å jobbe med og dele toppes med en gigantisk stor awards fest.

Nå er formen bedre, men ikke helt bra. Men det får gå.

Det blir mye bilder og mye gøy å lese om når jeg er tilbake.

 

Gled dere : )

 

 

Er tilbake innen en liten uke.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg