Hold dere fast! Her kommer dag 1 i LONDON!

Kl var 05.20  7 januar og jeg var klar for å slenge meg i en taxi og dra til London. Etter å ha vært syk med influensa som tok rett og slett knekken på meg, var det godt å kjenne frisk luft igjen.

Men, jobben kalte og jeg måtte dra til London.

 

 

Vell fremme og da ble det kursing i ulike teknikker med føning og oppsetting. Utrolig lærerikt.

 

 

God mat, utrolig flotte mennesker, lærerikt og litt forkjølelse så hadde jeg det som plommen i egget.

Jeg tenkte på hvor dårlig jeg følte meg, at jeg ville bare legge meg ned og slappe av, men samtidig så så jeg hvor mye jeg kunne gått glipp av. Det var uten tvil riktig å dra til London. Det er jo aldri feil. Jeg er kjempe heldig som har blitt dagligleder og samtidig trives så utrolig godt med arbeidsplass og jobb valg.

Elsker det <3

Senere på kvelden ble det å shoppe i ca 45 -60 minutter (det er lite i London der det er kø til alt), men jeg var jo der for å jobbe, ikke shoppe.

Sjekk den burgern her da. Det var en svært sterk kyllingburger og jeg nøt en bedre dessert. Bringebær-ostekake.

 

I morgen kommer dag 2 i London. Gled deg 🙂

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg