Å her kommer dag 2 i LONDON!

A plane in the sky. Jeg måtte bare ta et bilde av flyet i den fine himmelen. Jeg digger fly. Jeg sitter klistret inntil vinduet som en pilot eller noe. Svært gla i å fly, det er jeg.

Over til noe annet.

 

Nok et kurs der vi fikk sett og lært mere. Å ja, jeg er enda ikke frisk der jeg sitter på kurset. Ikke nå heller en uke etter.

 

 

Så ble det mat, drikke og et godt selskap.

Kokkene laget mat ved bordene og kastet mat hit og dit. Lekte med maten rett og slett. Å det var faktisk lov 😉

Måtte virkelig passe på at man ikke satt fast maten i halsen. Å det var ikke fordi maten smakte vondt, tvert i mot. Men de var så morsome og utrolig flinke.

 

Hva synes du?

Har du vært på en lignende restauant?

 

I morgen kommer det bilder fra da jeg jobbet i en salong i London. Der fikk jeg selv stylet håret. Å ikke nok med det, men jeg var med på tidenes AWARDS FEST!

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg