Lei neglene mine. Da må jeg bare ta tak i det.

For fem uker siden var de kjempe fine, men nå er de ikke det. Så før jeg skal av med de, så lekte jeg litt med fantasien.

 


 

Dere ser at neglene er mindre pene nå, sant? Ikke sikkert de ble bedre etter hva jeg gjorde, men var godt med litt farge igjen. Det er jo det jeg er vant til.

 

 

 

 Her ser dere veska jeg kjøpte i London som jeg har skrevet tre innlegg av tidligere. Legg merke til den fine ringen jeg kjøpte der også.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg