Sa jeg, tilbake i trening? JA :D

Oh, det føles godt. Etter å ligget med influensa, deretter forkjølelse og små slapp, så er jeg endelig tilbake.

Trening er digg.

I går prøvde jeg meg på en gruppetime på Elixia. Jeg har ikke vært på en gruppetime på 4 måneder, så det var gøy å prøve det igjen. 

Da var jeg på step, 55 minutter og trente litt styrke etter på i ca 15-20 minutter. Jeg hadde egentlig tenkt å vente med styrketreningen siden jeg skulle trene styrke i dag, men jeg måtte bare ta noen få øvelser at jeg kunne gå stolt hjem. Å godt var det.

 

Samtidig har jeg også vært borte lenge fra Jujitsu. Det har blitt et halvt åt. Men det skyldes en operasjon jeg tok i sommer som gjorde at jeg ikke kunne trene på lenge.

 

Det kan svi, men det er verdt det. God og gøy trening.

. Jujitsu skal jeg begynne med igjen på mandag. Jeg tenker bare på hvor bra form jeg kommer til å bli igjen. Å sterk, forhåpentligvis.

Det er en treningsleir i Frankrike i mars som jeg har vært på 2 ganger tidligere. Så jeg får se om jeg tar turen igjen. Det hadde vært gøy. Jeg vet i så fall hva jeg går glipp av.

Jeg liker ikke å gå glipp av ting, men har innsett at tiden strekker ikke til alltid.

 

 

Har du kommet i gang med treningen eller? Er du alltid aktiv eller er det ditt nyttårsforsett?

Det er aldri for sent å begynne 🙂

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg