Da var tiden med fransk manikyr over. Se hvordan jeg tok de av.

Da var 5 uker gått, misten noen negler og de så mindre pene ut,  Da måtte jeg ta de av.

 

Kjøpte meg Aceton og satte i gang.

 

Hadde Aceton på bommulpads og pakket de inn med aluminiumsfolie. Å der måtte jeg sitte.

Dere kan se hvor lenge jeg satte med tanken på at blodårene kom frem. Det var slitsomt å sitte sånn. Satt med hendene i en bærepose fordi det luktet utrolig sterkt. Ble svimmel og ør i hodet av det.

Måtte gjørde dette to ganger siden jeg måtte få vekk restene. Hva gjjør man ikke for å føle seg bedre? Jeg er ikke så sikker på om jeg kommer til å sette på negler igjen.

 

Med en fin luesveis, aluminiumsfolie på alle fingre, meget svimmel av Aceton og det var bare å vente.

 

Slik er da mine negler. Ikke akkurat slik nå, de sprakk opp og måtte klippes ned. Det sliter ganske bra på neglene. De har jo ike fått luft på 5 uker. Stakkars neglene.

 

Da har jeg prøvd dette også. Det var vell på tide.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg