Jujitsu treningen er i gang for fullt, å jeg er skikkelig gira.

 

Dette var rett ettter min første trening på 7 måneder.

Skikkelig gira, glad og lettet.

 

Gira?! Jo, fordi det gir meg energi, mot, lykke, stølhet, mestringsfølelse og ikke minst, en velkommen tilbake følelse. Veldig mange kom bort til meg å sa det var koselig å se meg. Samtidig fikk jeg høre at jeg hadde Jujitsuen i kroppen og gjorde en flott innsats.

Glad?! jo, fordi jeg fikk til teknikker, jeg hadde alt i kroppen og det ble en lettelse.

Lettet?! Ja, det var som jeg sa, jeg hadde det i kroppen. men ikke minst, foten min fikk ikke vont. Tross en liten operasjon gjorde at jeg måtte ta en pause på minst 3-4 mnd. Så, ja, lettet 😉

 

Jeg ser jo halv gal ut på bildene, men det var det som var så gøy med å legge dem ut også. Man kan ikke se like bra ut hver gang på bilder. Å det hadde tatt seg lite ut også om jeg hadde sett fin ut etter en runde på matta 🙂

Nå fremover blir det 3-4 ganger Jujitsu i uka, å ca 2-3 ganger styrke/kondisjon i uka. Så Det blir flere økter om dagen, enkelte dager.

Mye å drasse med da. Gi drakten tar mye plass, å veier en del.

Men, det er trening i det også, er det ikke? 🙂

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg