Mye mat, mye trening, protein inntak og ikke minst mye å prestere.

 

Her har jeg en enkel kveldsmat eller en lunsj.

Her er det en enkel salat, med ananas, agurk, paprika, isbergsalat, mais, fetaost,purreløk, mager skinke og vanilje kesam.

Det er enkelt å lage, salaten holder seg i ca 3 dager og du kan lage mye slik at du kan ta med deg i matbokser. Men påfør kesam i skålen, ikke bland salten med den å la det stå i 3 dager.

Her har jeg to shaker med proteinpulver. Den ene shaken og riskakene tar jeg etter den første styrkeøkten fra morgenen og bananen og den andre shaken tar jeg etter jujitsu trening på kvelden. I tillegg til dette tar jeg ca 30-40 g rossiner eller 3-6 stk tørket aprikos.

 

Dette er middagen min, fiskekaker og brokkoli. Dette tar jeg med på jobb da jeg ikke rekker hjem før trening. Da passer jeg på å spise ca 1,5 time før treningen starter. Dette fordi at jeg vil at maten skal holde seg der den er, å ikke komme opp.

 

Dette er ikke det jeg spiser og drikker hver dag, men det jeg spiser/ drikker rett etter trening er standar.

 

Skal etter hvert lage meg lunsjkaker og energibarer. Det blir smooth 🙂

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Lene Beate: Ja, det fungere bra for meg 🙂 Resultatene av treningen og energien er veldig bra til meg i såfall 🙂 Jeg trener ofte før jobb og merker stor forskjell utover dagen om jeg ikke har gjort det. Har du noe lignende til rutine selv kanskje? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg