Min mote og mitt hår oppsett som tok meg hele 4 minutter.

Dagen ble litt mere hektisk enn hva jeg hadde planlagt og jeg ville ikke ha håret løst, hadde ikke tid til å krølle eller glatte det ut. Flette bruker jeg på trening, så da ble det noe annet.

Deg tenkte var å lage en skikkelig rotete flette, som ikke så ut som flette. Men den ble ikke rotete nok, så den så helt vanlig ut. 

Det jeg da gjorde var å brette fletten tilbake til hodebunnen og lagde så en slags knute nederst i nakken.

Løsnet håret mot ansiktet at det ble litt bustete. Enklere kan det ikke gjøres.

 

Et fint snitt som gjør overdelen litt mere spesiell. Med en blodesinglet under blir den ikke like åpen, samtidig så holder man holder varmen bedre.

 

Litt uheldig å søle bleking på armen, sure greier. Men da bretter jeg heller opp ermet slik at det ikke synes.

Belte rundt midjen gjøre inntrykket smalere.

Her har jeg ikke pusset speiet ser jeg. Jaja, kan ikke være plekkfritt hele tiden 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg