VI jenter elsker å pynte oss, så her er mitt hår og tilbehør :-) Jålejente.

Vi jenter elsker jo å pynte oss, men selv har jeg ikke alltid vært like glad i det. Det kommer av at jeg ikke har sett behovet med å spakle og dalle meg opp,men nå som jeg har blitt litt eldre, så synes jeg det er stas. Det var vell for å ikke bli sett eller få så mye oppmerksomhet. Men nå er jeg også i en bransje som krever slikt også.

 

 

Her har jeg satt håret opp i en hestehale, tuppert lengdene og rullet dem inn slik at det ble en <donut>. Det er fint å få den ren og kanskje mindre, men jeg ville bare få håret opp fra nakken, så for min del gjorde det ikke noe at den ble litt uren og stor. Hadde ikke stort mere enn 4 minutter på denne før jeg måtte løpe til bussen. Så om man vil få den renere, så må man sette av litt lengre tid. Jeg er slik som finner på i siste liten at jeg vil gjøre noe annet med håret eller skifte klær for jeg følte ikke dagen var DER i dag.

 

Ellers litt pynt på fingrene. Det er jo bare helt greit det også.

 

 

 

Er du ei lita jåle selv kanskje? 🙂

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg